Aplicacions d'Analytics per a mòbils

Hem canviat totalment el disseny de les aplicacions d'Analytics perquè s'adapti a les vostres necessitats. Aquesta informació permet crear aplicacions per a Android i iOS més rellevants i millorar l'experiència de l'usuari, ja que mesura les mètriques de tots els passos: adquisició, interacció dels usuaris i resultats, per exemple, les compres integrades a l'aplicació. Aquesta plataforma presenta la mateixa varietat de funcions que ja coneixeu de Google Analytics, com ara els informes en temps real, una segmentació avançada, més de 200 dimensions i la possibilitat de fer el seguiment de dimensions i indicadors personalitzats.

Dispositiu mòbil

Informes d'adquisicions i d'anàlisi dels usuaris: descobriu les fonts principals d'usuaris nous

Saber d'on provenen els usuaris de les aplicacions és essencial per arribar als usuaris adequats. Us ajudem a obtenir la visió completa de l'adquisició d'usuaris, inclosos el cost i els passos següents. Per exemple, els informes d'usuaris nous i actius mostren el nombre d'usuaris que utilitzen cada dia la vostra aplicació, les fonts del trànsit de Google Play permeten conèixer l'origen del trànsit que genera més usuaris nous i més conversions des de l'aplicació, i la descripció general dels dispositius mostra els dispositius mòbils i les versions dels sistemes operatius on més s'utilitza la vostra aplicació.

Més informació

Informes d'interacció: observeu com els usuaris interactuen amb l'aplicació

La interacció dels usuaris és essencial per a l'èxit de les aplicacions. Si els usuaris instal·len la vostra aplicació, però només la utilitzen una vegada, tindreu poques oportunitats d'obtenir-ne ingressos. Els informes sobre la interacció dels usuaris ofereixen dades detallades sobre el "poder d'atracció" de la vostra aplicació i sobre el comportament dels usuaris. Mitjançant el sistema de seguiment d'esdeveniments especialitzat podreu supervisar qualsevol esdeviment que us interessi. El flux de la interacció és una representació visual dels passos que segueixen els usuaris dins de la vostra aplicació, les pantalles concretes que visualitzen i les accions que duen a terme. Els informes sobre el comportament dels usuaris mesuren la fidelització, la freqüència i la interacció dels usuaris. Els bloquejos de les aplicacions permeten resoldre els problemes que es produeixen als diferents dispositius i sistemes operatius gràcies a les tendències dels bloquejos i de les excepcions. És essencial entendre l'ús que es fa de l'aplicació per millorar-la a partir de l'experiència que ofereix als usuaris.

Més informació

Informes de resultats i de repercussió en el negoci: comproveu si els usuaris satisfan els vostres objectius

Igual que a Internet, els objectius són la clau de les aplicacions. La conversió d'objectius permet definir esdeveniments de conversió a l'aplicació (per exemple, el temps d'ús de l'aplicació, les compres integrades a l'aplicació, els clics fets als anuncis, etc.) per avaluar-ne l'èxit i poder entendre el valor que té el temps dels vostres usuaris. El nostre sistema de comerç electrònic permet fer el seguiment de les compres integrades a l'aplicació i ofereix informació clau per vendre productes virtuals o tangibles a la mateixa aplicació, alhora que mostra el nombre d'adquisicions i d'ingressos generats.

Més informació

Introducció

Els informes nous de les aplicacions d'Analytics per a mòbils també ofereixen moltes de les funcions de gran valor conegudes pels usuaris de Google Analytics, com ara els informes en temps real, els taulers de control, els segments avançats, els informes personalitzats, la velocitat de les aplicacions i moltes altres funcions.

Els informes són part d'una experiència holística adaptada a l'anàlisi de les aplicacions per a mòbils, la qual inclou un SDK versió 2.0 nou i lleuger, fàcil d'implementar, amb opció de desactivació i una infraestructura de fons optimitzada. També hem redissenyat el procés de registre perquè els usuaris nous puguin triar si volen fer el seguiment del lloc web o de l'aplicació per a mòbils. Això vol dir que només calen tres clics per configurar el compte d'Analytics per a aplicacions i baixar l'SDK.