Gestiona ara

Respostes a les teves preguntes sobre Perfil d'empresa

Preguntes més freqüents sobre els perfils d'empresa

El perfil d'empresa és una eina gratuïta que et permet controlar la manera com la teva empresa es mostra a la Cerca de Google i a Maps. Amb el perfil d'empresa, pots connectar amb els clients, publicar novetats, enumerar els teus productes i serveis i acceptar comandes en línia, entre altres coses.

Més informació sobre la manera com Google obté informació sobre la teva empresa

Sí, crear el teu perfil d'empresa a Google és gratuït. Pots crear un perfil sense cap cost i gestionar l'empresa tant des de la Cerca de Google com des de Maps per començar a arribar a més clients.

Al teu dispositiu mòbil, pots utilitzar l'aplicació Google Maps per gestionar el teu perfil d'empresa. A l'ordinador, el pots gestionar directament des de la Cerca de Google al navegador.

Més informació sobre com pots actualitzar el teu perfil des de la Cerca i Maps

Sí, pots tenir un perfil encara que la teva empresa no tingui cap adreça física, sempre que el contacte amb els clients sigui presencial. També pots tenir un perfil si ets una empresa híbrida que atén els clients a l'adreça de l'empresa i els visita o els fa entregues directament. I també si ets una empresa amb zona de servei que visita els clients o els fa entregues directament, però que no els atén a l'adreça de l'empresa (per exemple, un lampista o un servei de neteja).

Informació sobre com pots reclamar i verificar el teu perfil si ets una empresa amb zona de servei

Sí, el teu perfil d'empresa gratuït complementa el lloc web actual de la teva empresa augmentant-ne la visibilitat a la Cerca de Google i a Google Maps.

La verificació ens permet confirmar que ets el propietari legítim de l'empresa, perquè tinguis permís per gestionar-ne el perfil. La teva seguretat ens importa i volem que només tu o els gestors que tu aprovis feu actualitzacions al perfil.

Pots mostrar al teu perfil d'empresa que ofereixes serveis tant presencials com en línia mitjançant els atributs.

Més informació sobre com es poden mostrar serveis en línia

Sí, pots respondre a les ressenyes quan tens la sessió iniciada al compte. Les teves respostes es mostren amb l'etiqueta "Resposta del propietari" a sota de la ressenya corresponent, tant a la Cerca de Google com a Maps.

Més informació sobre com es pot respondre a les ressenyes

Sí. Si l'empresa proporciona serveis específics en horaris diferents (per exemple, horari per a la gent gran, entrega a domicili o menjar per emportar-se), pots configurar "Més horaris" en lloc de fer servir horaris especials.

Més informació sobre com es pot definir l'opció Més horaris

Fes servir atributs perquè els clients sàpiguen quins serveis ofereixes, com ara "A l'establiment" o "Recollida al carrer". També pots indicar les precaucions de seguretat que ha implementat la teva empresa, com ara "Cal portar mascareta", "Es comprova la temperatura del personal" o "Les superfícies es desinfecten entre una visita i la següent". Obtén informació sobre com pots afegir o editar els atributs de l'empresa.

Més informació sobre l'edició d'atributs

Actualitza la carta quan canviïs els plats que serveixes o bé si tens ofertes o promocions especials per atraure els clients. Per actualitzar-la, inicia la sessió al teu perfil d'empresa. Al menú de l'esquerra, fes clic a Informació > Carta. Tot seguit, edita els elements o afegeix-ne d'altres.

Més informació sobre l'actualització de la carta

Ara pots actualitzar el teu perfil d'empresa directament des de la Cerca de Google i des de Maps. Per començar, inicia la sessió amb el Compte de Google utilitzat per verificar l'empresa. A Google Maps, toca la teva foto de perfil a l'extrem superior dret de l'aplicació mòbil i selecciona "El teu perfil d'empresa" per accedir a aquestes eines. A la Cerca de Google, cerca la teva empresa pel nom o bé cerca "la meva empresa" per actualitzar-ne el perfil.

Més informació sobre l'actualització d'un perfil a la Cerca i a Maps

Els perfils d'empresa han substituït Google Places per a empreses, les fitxes de Google i les pàgines d'empresa de Google+.

Sí. El programa Partners destacats posa en relleu els partners que proporcionen serveis valuosos a la comunitat de comerciants de Google My Business en general.

Més informació sobre els partners destacats

Des de consells a mida fins a la millora del flux de treball, oferim eines que ajuden les empreses de tot tipus a prosperar i créixer.

Descobreix més eines

Pots utilitzar Google Ads per arribar a més clients. Google Ads portarà visitants a la teva empresa, venguis el que venguis.

Més informació sobre l'ús de Google Ads

Uneix-te a la conversa

Gestiona ara