Política de fotògrafs de confiança de Street View

Aquesta política s'aplica a tots els participants de confiança de Street View que recullen imatges en nom dels seus clients per utilitzar-les en productes de Google.

La nostra política de fotògrafs de confiança de Street View cobreix quatre àrees:


Requisits de transparència

Perquè els clients puguin entendre plenament els avantatges de penjar imatges en productes de Google, han de disposar de la informació adequada per prendre decisions fonamentades. Per tant, demanem a tots els participants de confiança que siguin transparents pel que fa a la informació que influeix en aquestes decisions. A banda de complir els requisits que s'indiquen tot seguit, cal que els participants de confiança facin tot el que estigui a les seves mans per facilitar als seus clients qualsevol altra informació que els sol·licitin.

Quan venguis serveis fotogràfics, és important que ho facis amb la mateixa transparència i que tinguis clar quins són els teus drets i les teves obligacions, atès que les fotografies pertanyen a altres persones i marques, i estan subjectes a les lleis locals corresponents.

Icona Taxes i costos dels serveis

Taxes i costos dels serveis

Els participants del programa de confiança acostumen a cobrar una comissió de gestió pels valuosos serveis que proporcionen, i els compradors de les imatges han de saber si se'ls cobraran aquestes comissions. Com a mínim, has d'informar els clients nous per escrit abans de cada primera venda i comunicar l'existència d'aquestes comissions i dels costos a les factures dels clients.

Per als compradors d'imatges amb pressupostos més ajustats (que potser no tenen ni els recursos ni l'experiència dels grans compradors d'imatges) és especialment important saber què han d'esperar quan treballen amb un fotògraf de confiança de Street View.

Icona Representació honesta

Representació honesta

Com a participant del programa de confiança de Street View, no pots presentar-te com si fossis empleat de Google, ni donar-ho a entendre. Presenta't de manera honesta com una entitat comercial completament independent i informa els teus clients del paper limitat de Google com a servei de publicació.

Icona Responsabilitat individual

Responsabilitat individual

Tot i que les imatges que es publiquen solen mostrar-se a Google Maps en qüestió de segons, pot ser que es rebutgin posteriorment si no compleixen la política de continguts aportats pels usuaris de Maps ni les condicions del servei de Google Maps.

  • Si Google Maps suprimeix les imatges que s'han encarregat, resoldre el problema serà responsabilitat del fotògraf i del propietari de l'empresa.
  • Recomanem que els fotògrafs corregeixin o substitueixin al més aviat possible les imatges que no compleixen les nostres polítiques (i que s'assegurin que Google Maps les aprovi) o que reembossin l'import íntegre del servei al client si no poden solucionar el problema.

Icona Propietat de les imatges

Propietat de les imatges

En les relacions entre els propietaris d'empreses i els fotògrafs, recomanem signar un contracte per escrit que especifiqui les condicions de l'acord, la garantia i els drets de propietat en el futur.

  • Determina a qui pertanyeran les imatges un cop finalitzi la sessió fotogràfica. Si seran propietat del fotògraf, assegura't que el propietari de l'empresa sàpiga com podrà utilitzar les imatges sense infringir els drets d'autor del fotògraf. No es pot publicar la mateixa imatge en dos comptes diferents, com ara al compte del fotògraf i al del propietari de l'empresa.

Icona Compliment de la legislació local

Compliment de la legislació

Assegura't de complir la legislació aplicable en oferir els teus serveis als clients. No falsegis les teves competències ni la qualitat final de la feina que fas. Assegura't de tenir l'assegurança adequada per desenvolupar la feina per a la qual t'han contractat.

Icona Visibilitat de les imatges

Visibilitat de les imatges

Google no tindrà en compte cap acord comercial ni contractual entre tercers a l'hora de classificar les imatges a Google Maps, ni tampoc els acords entre propietaris d'empreses i fotògrafs. El fet que el propietari d'una empresa hagi pagat una sessió fotogràfica a un fotògraf professional no influirà en la classificació de les imatges a Google Maps ni en la manera com s'hi mostraran.

Icona Absència de conflictes d'interès

Absència de conflictes d'interès

Alguns programes de Google (especialment Local Guides) requereixen que la participació dels seus membres no sigui professional, és a dir, que no rebin una compensació econòmica pel contingut aportat. Si ofereixes serveis de pagament (per exemple, si et promociones com a proveïdor de confiança de Street View), és important que no vinculis aquestes activitats professionals amb d'altres que no ho siguin i que es duguin a terme de manera imparcial, com ara publicar una puntuació o escriure una ressenya com a Local Guide.

Principi de la pàgina Icona Principi de la pàgina


Ús adequat de les marques de Google

Només els fotògrafs o les empreses que hagin obtingut l'estat de membre de confiança poden utilitzar la marca Street View de Google Maps i la insígnia de confiança com a recursos de màrqueting. Com a fotògraf de confiança, et convidem a utilitzar-les per mostrar amb orgull el teu estat de membre destacat. Els professionals de confiança poden fer servir la insígnia de confiança, la marca denominativa i els elements de marca, com ara Google Maps o Street View, o qualsevol altre logotip relacionat. A continuació s'indica què pots fer i què no amb aquests elements. Si creus que un usuari infringeix les directrius de Google relatives als usos permesos dels recursos de marca, pots informar-nos-en. Pel que fa a la resta dels recursos de marca de Google, pots informar-nos d'usos inadequats.

Icona Ús de la insígnia de confiança

Ús de la insígnia de confiança

  • Utilitza només la insígnia de confiança i els elements de marca si ets un membre certificat del programa de confiança de Street View.
  • Pots mostrar la insígnia de confiança on vulguis, però sempre sobre un fons blanc amb marges suficients.
  • Només pots utilitzar la insígnia de confiança en combinació amb el teu nom o amb el nom i el logotip de la teva empresa.
  • Pots utilitzar la insígnia de confiança i els elements de brànding en llocs web, presentacions, roba d'empresa i materials comercials impresos.
  • Assegura't que la insígnia i els elements de marca no siguin el més destacat de la pàgina o la peça de roba.
  • No modifiquis els logotips ni les referències a la marca de Google Maps, de Street View o de la insígnia de confiança. Això inclou afegir gràfics i estirar les imatges o traduir-les.
  • No facis servir la insígnia de manera enganyosa ni abusiva. Per exemple, no utilitzis la insígnia de manera que suggereixi que Google promociona un determinat producte o servei.

Icona Quan venguis els teus serveis

Quan venguis els teus serveis

  • Ofereix fotos de 360° professionals com a part dels teus serveis empresarials.
  • Quan interaccionis amb les empreses, no falsegis informació ni els amaguis que formes part del programa de confiança.
  • No vinculis els serveis de pagament que ofereixes (per exemple, si et promociones com a proveïdor de confiança de Street View) amb la teva condició de Local Guide.

Icona Brànding al teu lloc web

Brànding al teu lloc web

  • No utilitzis Google, Google Maps, Street View, la insígnia de confiança ni cap altra marca de Google (o cap element que s'hi assembli) al nom d'un domini.
  • Pots mostrar la insígnia de confiança al teu lloc web.

Icona Brànding al teu vehicle

Brànding al teu vehicle

  • Si utilitzes imatges en un vehicle, només pots fer servir la teva marca i el teu logotip.
  • No facis servir al vehicle cap element de brànding de Google, com ara la icona, la insígnia o el logotip de Street View.

Icona Brànding al nadir o zenit de les imatges de 360°

Brànding al nadir o zenit de les imatges de 360°

  • Utilitza el logotip o el nom de la teva empresa, amb la mida respectiva, al nadir o zenit. Consulta les directrius sobre polítiques per veure els criteris específics de format.
  • Si inclous elements de marca al nadir de les imatges o al sostre del teu vehicle, has de tenir present el següent:
    • Cal que tinguis permís per utilitzar els elements de brànding.
    • Només pots mostrar continguts que siguin rellevants (per exemple, per promocionar el turisme local) o que estiguin limitats a l'atribució en algun altre aspecte.
  • En el cas de patrocini o atribució, la marca mostrada ha de complir aquests requisits:
    • No pot estar acompanyada de cap element de marca de Google.
    • No pot estar acompanyada de cap imatge o text promocional (tret que resulti rellevant per a la ubicació mostrada).
    • Ha d'incloure el text "sponsored by" ("patrocinat per") o una traducció equivalent.
  • No es pot utilitzar la insígnia de confiança ni cap altra marca de Google al nadir o zenit de les imatges de 360° (entre d'altres, les imatges col·locades al sostre d'un vehicle que puguin ser visibles per a la càmera).

A més d'aquestes directrius, has de seguir les regles d'ús adequat de Google, els termes i condicions de la marca i les directrius d'ús de la informació geogràfica, així com la resta de directrius sobre l'ús de les marques comercials de Google.

Icona Anunciar la teva empresa a Google Ads

Anunciar la teva empresa a Google Ads

Si vols, pots anunciar la teva empresa a Google Ads i fer servir el terme "programa de fotògrafs de confiança" als teus anuncis. Tingues present que no pots utilitzar la marca "Street View" per si sola ni cap altra marca de Google als anuncis.

Icona Brànding al teu perfil d'empresa a Google

Brànding al teu perfil d'empresa a Google

Si tens un perfil d'empresa a Google, has de respectar les polítiques de Google Business Profile i, específicament, les directrius per representar la teva empresa a Google.

No facis servir Google, Google Maps, Street View ni cap altra marca de Google (o cap element que s'hi assembli) al nom del teu perfil d'empresa a Google.

Podràs penjar la insígnia de confiança al teu perfil una vegada se t'hagi concedit l'estat de confiança.

Nota: si no segueixes aquestes directrius, podries perdre el teu estat dins el programa i el dret de fer servir la insígnia de confiança, així com la resta d'elements de brànding.

Principi de la pàgina Icona Principi de la pàgina


Requisits de qualitat de les imatges de confiança

Icona Qualitat d'imatge

Qualitat d'imatge

  • 7,5 megapíxels o més (3840 x 1920 píxels)
  • Relació d'aspecte de la imatge de 2:1
  • Cap buit a l'horitzó de les imatges
  • Cap error important en la unió de les fotos
  • Nivell de detall adequat a les zones clares i fosques
  • Nitidesa: sense desenfocament de moviment, enfocament correcte
  • Cap efecte o filtre molest

Icona Connectivitat

Connectivitat

  • Totes les fotografies de 360° connectades han de mantenir una línia de visió clara
  • Fes les fotografies deixant 1 metre de distància en interiors i 3 metres en exteriors
  • Per augmentar les probabilitats que puguem connectar-nos al teu contingut, amplia la col·lecció a un carrer

Icona Adequació

Adequació

  • Consentiment per mostrar persones i llocs
  • Ubicació geogràficament precisa
  • Cap espai generat amb ordinador
  • Cap atribució més enllà del nadir
  • Cap contingut il·legal o que inciti a l'odi

Principi de la pàgina Icona Principi de la pàgina


Pràctiques prohibides

Icona Contingut inadequat

Contingut inadequat

Trobaràs informació sobre continguts prohibits i restringits a la política de continguts aportats pels usuaris de Maps.

Pots informar-nos de l'existència de contingut inadequat amb l'enllaç "Informa d'un problema".

Icona Afirmacions falses, enganyoses o poc realistes

Afirmacions falses, enganyoses o poc realistes

Volem que els clients prenguin decisions fonamentades quan treballin amb fotògrafs de confiança de Street View, per la qual cosa has de ser honest i veraç a l'hora de descriure la teva empresa, els serveis que ofereixes, els costos associats a aquests serveis i els resultats que el client potencial pot esperar. No facis afirmacions falses, enganyoses o poc realistes.

Exemples:

  • Afirmar falsament que estàs associat amb Google
  • Garantir l'emplaçament en les primeres posicions a Google Street View o a Google Maps

Icona Comportament molest, abusiu o que no és de confiança

Comportament molest, abusiu o que no és de confiança

Els clients de Street View han de rebre dels fotògrafs de Street View un servei de tanta qualitat com caldria esperar d'una col·laboració directa amb Google. No utilitzis tàctiques molestes, abusives o que no són de confiança amb els clients que ja tens ni amb els potencials.

Exemples:

  • Fer reiterades trucades comercials en fred als clients potencials
  • Pressionar indegudament els anunciants perquè contractin la teva agència o perquè no en marxin
  • Fer que altres persones se sotmetin als exàmens de certificació de Google en nom teu
  • Pesca de credencials
  • Oferir cupons de Google Ads a canvi d'un pagament

Principi de la pàgina Icona Principi de la pàgina


Sobre les nostres polítiques

És important que et familiaritzis amb la política de fotògrafs de confiança de Street View de Google i n'estiguis al dia. Si creiem que infringeixes les nostres polítiques, podem decidir dur a terme una revisió més detallada de les teves pràctiques i demanar-te que apliquis mesures correctives. Si es tracta d'infraccions reiterades o molt greus, és possible que t'excloguem de programa de confiança i que ho notifiquem als teus clients. A més, pot ser que et prohibim que segueixis contribuint als productes de Google Maps.

Aquestes polítiques s'afegeixen a la resta de condicions o polítiques que puguin ser aplicables a tercers, com ara:

Icona Què passa si infringeixes aquesta política

Què passa si infringeixes aquesta política

Revisió del compliment: en qualsevol moment podem revisar la teva empresa per veure si compleix la política de fotògrafs de confiança de Street View. Si et demanem informació sobre el compliment de la política, tens l'obligació de respondre-hi en un termini raonable i de prendre ràpidament les mesures correctives necessàries per complir-la. També ens podem posar en contacte amb els teus clients per verificar aquest compliment.

Notificació d'incompliment: si creiem que estàs infringint la política de fotògrafs de confiança de Street View, és molt probable que et demanem directament que prenguis mesures correctives. Si no les adoptes dins del termini indicat, podem prendre mesures per garantir-ne el compliment. En cas d'una infracció greu o reiterada, podem prendre mesures de manera immediata i sense notificació prèvia.

Suspensió del programa de tercers: la teva participació en els programes de tercers de Google (com ara el programa de confiança de Google Street View) es basa en el compliment de la política de fotògrafs de confiança de Street View. Podem limitar o suspendre aquesta participació si detectem que has infringit les polítiques, o si no col·labores amb nosaltres a l'hora de revisar el compliment de la teva empresa.

Suspensió del compte de Maps: pot ser que suspenguem els teus comptes de Google Maps si has comès una infracció greu de les polítiques. Si es tracta d'infraccions reiterades o molt greus, és possible que suspenguem els teus comptes de Google Maps amb caràcter permanent, i no podràs seguir contribuint a Google Maps. A més, ho podem notificar als teus clients.

Icona Informar d'una infracció

Informar d'una infracció de la política de tercers

Creus que algun partner extern està infringint aquesta política? Informa'ns:

Principi de la pàgina Icona Principi de la pàgina