Quinze anys d'exploració
Des de 2007, has explorat el planeta amb Street View a Google Maps. Hem mapat més de 16 milions de quilòmetres junts, des de les meravelles del món fins a l'espai exterior o la teva cafeteria preferida del barri. I queda tant per descobrir que estem desitjant veure què ens espera en el futur.
Què és Street View?
Pròxims llocs on Google recollirà imatges de Street View
Descobreix les pròximes destinacions on anirem amb el cotxe o el Trekker de Street View
{[key]}, ...Més informació
Contribueix a Street View
Mostra la teva comunitat local, comparteix l'entorn, fes que les empreses destaquin a Google Maps, mapa les carreteres locals o actualitza Street View tu mateix. Hi ha moltes maneres de contribuir, i totes t'ajudaran a deixar marca a Google Maps.
Programa de confiança de Street View
Els professionals de confiança són fotògrafs amb experiència equipats per crear imatges de Street View, tant al nivell de carrer com d'interiors. Contacta amb un professional de confiança per donar vida al teu entorn a Google Maps.
Publica fotos connectades
La nova funció beta de l'aplicació Street View et permet crear imatges de Street View amb el teu telèfon intel·ligent Android.
Fes fotos i comparteix les teves imatges de Street View
Aconsegueix equips compatibles amb Street View i publica imatges amb Street View Studio.
-
El 44% de les vegades que els consumidors cerquen una empresa fan servir productes de mapes.
Estudi d'Ipsos [PDF en anglès]
-
De mitjana, el 41% d'aquestes cerques de llocs resulten en una visita a l'establiment en qüestió.
Estudi d'Ipsos [PDF en anglès]
-
Dades de l'estudi
- Es va fer una enquesta en línia als consumidors que havien cercat un hotel o un restaurant en línia durant els 30 dies anteriors (des de qualsevol dispositiu).
- Es va recopilar una mostra de 1.201 enquestats entre el 21 de juliol i el 2 d'agost del 2015.
- Es van crear diverses versions de la mateixa fitxa d'empresa local (una d'un hotel i l'altra d'un restaurant) amb informació bàsica, fotografies o una visita virtual. Es va utilitzar el mateix contingut multimèdia per crear cada versió.
- Es va demanar als enquestats que consultessin una de les versions de cada empresa (de manera aleatòria). Cada enquestat va veure:
- Una fitxa d'hotel i una fitxa de restaurant.
- Una fitxa amb una visita virtual i una fitxa sense visita virtual.
- Nota: les diverses fitxes es van presentar en ordre aleatori de manera constant i uniforme en tot l'estudi.
- Després de consultar cada fitxa, els enquestats havien de puntuar el seu interès a fer una reserva.
- Es van agregar les puntuacions de cada parell de fitxes (amb visita virtual o sense) per entendre l'impacte de les visites virtuals en l'interès per les empreses en qüestió.
Baixa el resum [PDF]
Treballa amb un fotògraf o una agència de confiança
Contacta amb agències i fotògrafs de confiança i contracta'ls per millorar la visibilitat de la teva empresa a Google Maps